3 maj

Herregud, helgen sprang förbi och nu är det torsdag och snart helg igen. Helt galet.

Det har ju varit valborg nu som ni säkert märkt, jag hade en väldigt trevlig valborg må jag säga, med bland andra Madde såklart. Vi sov hos mig natten till måndag och på morgonen där så åkte vi till Sofia för att äta frukost och kröka lite. Vi fick även sällskap av Lollo & Jennifer. Vi drog ner på stan runt 12-tiden och satte oss först i stadsparken en stund men eftermiddagen avslutades i Ekonomikum med allt partyfolk.

Vi åkte hemåt till Sofia igen för att kröka lite. Jag & Sofia blev lämnade av resten av brudarna och gjorde en god middag och fixade till oss och gick till Årsta där det var förfest. Vi blev inte där så länge men några glas vin blev det innan vi gick hem till Sofia för att dricka lite till och sen åka ner på stan och vi hamnade på Etage.

Ja, vi drack, dansade, drack, minglade och ja, you know how to do! Men det var väldigt kul. När det var stängning så begav vi oss mot Sofia till fots. Det tog ettag men vi hade kul som vanligt. När vi kom hem så käkade vi lite middagsrester innan jag deckade på hennes soffa och hon i sitt rum.

Ja nej, valborg i mer eller mindre detaljer liksom.

Har inte träffat Madde sen dess men idag ska vi hänga lite tänkte vi. Det blir väl energidryck och skitsnack, det vi gör bäst.

Jag & Madde hade ju förresten lite party i lördags, i Davids nya lya. Vi blev rejält påverkade och vi videobloggade faktiskt, men jag har inte riktigt tid att ladda upp den nu känner jag. Det kommer när det kommer, håll ut!

Men nu ska jag bege mig. Mot oändligheten.
Pusspusspuss!
Kalkal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0