28 april

Aaaaah tjena!

Sitter här och datanördar lite och tänkte att jag lika bra kan uppdatera bloggen.
Dom senaste dagarna har jag umgåtts med Madde men vi har inte gjort så mycket,
spårat ur och coolhängt, lite smått och gott.
I torsdags åkte hon till sin karl och igår träffades vi i Uppsala en sväng för shopping.
Sen drog hon och David till Davids nya lya som han fått nycklarna till.
Inflyttningen var total igår kan man säga.

Mja, jag och Madde hann med en repa på Ö&B, IKEA & CityGross för att köpa sånt som man
kan behöva när man flyttar. Mat, tvättgrejer och ja, you name it!

Idag har jag iaf inte gjort så mycket. Tog en promenad på dagen, mye skönt i detta väder!
Om ettag ska jag gå till Konsum och köpa Sprite, sen ska jag ta tåget till Uppsala och därifrån
till Östfora och hälsa på hos David & Madde (Davielen får bli det nya).
Det blir grill, vin och mys. Lovley!
Vi får se om jag slaggar kvar eller åker hem.

Och nu kollade jag precis ut genom fönstret och såg att trädet utanför mitt fönster har fått knoppar.
Åh, vårkänslan är på topp, hoppas det håller i sig till valborg så man kan njuta i solen då med!

Det var väl allt från mig för denna gång.
Pusspusspuss
Kalkal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0