13 april

Hej finisar!

Kikar in och kollar läget, håller på att ladda upp videobloggen från sent igår kväll på youtube, så den är nog uppe om en timme MAX, hoppas jag i alla fall!

Idag har jag mest latat mig kan jag säga och det börjar kännas nu, överskottsenergin är ultimat. Är samtidigt svintrött så förhoppningsvis tar tröttheten över energin. Hoppas på det i alla fall för annars blir det fruktansvärt jobbigt för mig och resten av min familj.

Har umgåtts mest med Peggy idag, vi hängde även med Madde ettag, men hon drog till sin pojkvän hon för lite helgmys. Och jag åkte till Hööks med Chris & Peggy och efter det drog vi till Jälla och fixade häst inför tävling imorgon. Det fick tiden att få lite fortare men var hemma allt för fort igen. Gick till ICA med syster och köpte godis och sen hem för att kolla på nyversionen av Footloose, grym film! Måste ta mig tid att se originalet någongång!

Jaja, nog om idag, imorgon bryter jag mina goda vanor som jag haft sen påskveckan började; jag har inte festat. Alls. And you'll never believe it but it's TRUE! Jotackjotack, några guldbaggar till mig. Medans alla mina vänner var ute och festade och hade askul på fest och krogen under påskhelgen, så umgicks jag med nyktert och underbart folk och hade fruktansvärt kul. Men nu har jag varit utan party och allt vad det innebär i över två veckor. Inte likt mig. Så imorgon är det krogen med Sofia som gäller. Kung!

Nu ska jag inte störa mer, laddar upp videobloggen när den är klar, och det dröjer!

Pusspusspuss

/ Kalkal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0