11 april

Men hej du bortglömda blogg, Kallio här.

Vi får väl, först och främst be om ursäkt för att vi inte bloggat, på över ett år. Men tiden kommer och går, ibland har man för mycket, ibland för lite. Och jag kan ju lugnt säga att det var mycket som hände förra året, för mycket för att nämna allt. Och början på det här året, 2012, har ju inte heller varit ostressigt.

Vi ska göra ett nytt försök, till att bli lite bättre.
Hoppas ni har tålamod!

Jag håller iaf på att fixa med dagens videoinspelningar, det tar hundra år så dom lär inte vara uppe förrän imorgon, vi får se hur länge jag orkar vara vaken.

Men för att jag ska få tiden att gå och för att ni ska ha något att läsa, så ska jag posta det här inlägget och sedan skriva en presentation om mig själv så ni har koll på vem jag är, och så får Madde (Räkan), göra en egen när hon kan och vill!

Pusspusspuss! / Kalkal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0