Rumpnissar och stjärtgossar

tjenare bloggen!

jag (kalkal) och reykan [räkan] har bestämt oss för att dela med oss av vårat humoristiska liv! som ni sett så varnar vi för dålig humor och jag lovar att det håller vad det lovar. sen kan man ju försöka definiera vad dålig humor är också. vi tycker att vi har bra humor (vi skrattar åt det mesta) men omvärlden säger dålig humor.

vi kommer göra allt från videobloggar till inte videobloggar! jag & reykan är grannar, typ. det tar ca 2 minuter att gå från min lägenhet till hennes hus, vilket gör att vi umgås ganska jämt och ständigt. vi bor i en byhåla, kallad storvreta, och för mig känt som gettot, i alla fall min del av storvreta.

vi brukar vara ute på olika äventyr i reykans bil, en toyota avensis. på våra äventyr i gettot har vi oftast med oss vårat "barn", melker, han är lagom stor, hårig och har lång nos och hängiga öron. gissa vad han är..?

vi kom på den här blogg-idén genom att vi satt och snackade om hur det skulle vara om vi var med i en dokusåpa. så vi gör våran egen dokusåpa - en blogg!

såhär är vi i verkliga livet, non-stop






på återseénde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0